en helg som denna

"Jag älskar dig från djupet av mig själ!! Helvetes lågor brinner inte hetare än mina känslor för dig"

Ihelg har jag varit kill-lös eftersom han drog till Norge och söp i stugan med några. Så min helg har jag spenderat med Ita, marri, Emma och familjen.. På fredag gick vi till Lannis och det var ju inte det roligaste man kunde göra. På lördag satt vi hos Marri och ritade hur länge som helst, hehe det var kul de, sen kände vi oss hungriga (otroligt nog efter daimtårta och allt skit) så vi for till thai och beställde hem mat! Sen skulle såklart ita och marri på krogen så jag och Emma gled bil ett bra tag, sen kraschade vi hos mig, åt resterma av maten och kollade tv.. 
 
Idag har det varit en seg dag, mamma kom på morgonen och väckte oss (haft ita som nattgäst hela helgen) för hon skulle låna bilen.. Bror och kusin Didrik kom förbiii määd bulla, göttans ja.
 
Tony min älskling är så fin, han har ingen täckining nere i Dalen vars stugan är så när dom åker upp nån mil (?) och handlar osv passar man på å smsar med han. Han skrev och sen åkte han till Dalen igen, kom på att han glömt svara på smset och åkte tillbaka. Ibland kan man dö för mindre :)
 
Jag är förkyld och det är mindre kul, shoppade massa på Ica nyss med min bror bla 3 st B&J:s.. Jäääävlar vad dyrt.
 
Nu skriver jag massa skit i brist på annat och tänkte fortsätta med det ett tag till :)
 
Jag och Tony ska köpa mamma å pappas Audi, fan vad fint med en bil igen. Tonys nuvarande bil räknas nämligen inte till en bil enligt mig, den är en best. Eller hur det stavas, drar hela lönen gör den då iaf! 
 
Nu ska jag gå och snyta mig så hejdå :)
 
Glömde skryta om att jag cokså är ledig en vecka som skolbarnen hejdå ;)

Kommentera här: