Älskar min Tony!

Åldersdiskrimingerings-mobbning
Sanna- Nu får du faktiskt sluta spela!
Tony- Jag är vuxen, jag har inga datatider!
Sanna- Du är inte vuxen, du är bara 18.. Höll jag på att säga!
Tony- Du är bara 34 höll jag på att säga!
 
Haha, värsta bästa grejen visade Emma idag som går att göra med våra systemkameror.. 
MAN KAN JU TRYCKA PÅ EN KNAPP SÅ MAN SER SIG SJÄLV PÅ DISPLAYEN om man vill ta egobilder, how awesome?! Är ju ursvårt annars med en systemkamera att fota sig själv så det blir bra tycker jag! 
 
Jag sitter ensam i lägenheten på sängen, kollar tv och chattar med Mari-Helen.. Jag dör lite smått i mitt eget sällskap och förstår inte hur folk kan klara av att bo själv, kanske man blir van vid sånt? Tror dock inte jag hade blivit van, men men.. Bara skit på tven i vanlig ordning, Let's dance har fått underhålla mig, men nu har den slutat.. 
 
Fick förresten P-böter igen, hur IDS man ens ge böter när man VET att det är DÅLIGT med parkeringsplatser, inte bara dåligt det finns INGA i närheten (om man inte har stolpe osv) ?!?!?! Poliserna har verkligen för mycket fritid när dom bara ränner här i området, bajs på er!
 
Nu ska jag kolla nå världelöst program på tv och vänta på att älsklingen ringer och vill ha skjuts hem, min lilla prins.. Så fin å så snäll. Fattar förresten inte hur han aldrig, i princip, är sur?! Tanken har slagit mig nu efter mina hormonrubbningar att han är fan sällan sur.. Nästan så jag blir glad när han är det så det inte bara är jag som är de, haha :)
 
Idag var en sån dag som han för engångsskull vart småirriterad, ingenting har funkat som vi velat (speciellt inte våra nya bankkort så lönen går inte att använda fören måndag kanske när nya korten är aktiverade osv. Shop Express funkade inte när vi tänkte stressa in på Coop och köpa det nödvändigaste samtidigt som Tony var stressad och ville till Jepser för å fira att han fyllt år)..
 
Tony pussade mig sen och sa "jag är inte sur på dig", då smälte jag lite. Hur fin kan man bli, han är sällan irriterad och när han är det så är han sådär gullig ist för att bara låta det gå som kanske är lätt hänt att man annars gör när det inte är nå märkbart man surar över.. Och på tal om det så älskar jag folk som kan säga förlåt och stå för sina fel! 
 
Nu är vi i vecka 34, inte många veckor kvar nu hurreni ni! :)
"Nu är fostret så moget att om förlossningen startar försöker inte förlossningspersonalen skjuta upp födseln.
Om barnet föds är det fortfarande ömtåligt, och behöver extra värme och mat. Men många klarar sin andning bra och långt ifrån alla behöver ligga i kuvös.
Vikten är uppe i ungefär 2300 gram, och längden i 46 centimeter" <3
 
 

Kommentera här: