Snålisar

Usch vad jag ogillar snåla jävla människor och då menar jag sånna som inte kan ge och ta, utan dom kan bara ta ta ta. Ta er i stjärten tack!
 
Okej nog om det, igår har jag städat här hemma. Skurat och dammtorkat, ganska kul ändå för jag gjorde det i reklampauserna till Idol och Stalker ;) Ja jag är en nörd som kollar sånt, och jag älskar det! ;)
 
Om en stund kommer Sandra hit och hälsar på mig och William.. Var som kanske 5 år sen vi umgicks sist?! På grundskolan umgicks vi 24/7, men det var då de.. Så på tiden idag då kan jag känna! ;)
 
William har fått vaccinationssprtor idag, det gick oväntat bra. Han grät efteråt nån sekund sen var det som inge mer med de, får se om han får feber eller nåt.. 
 
Sötisen sover så då får man passa på att pyssla hemma lite, man blir lite av en expert på allt möjligt när man har barn XD konsten att tima (stavning?) in allt medan ungen sover.. Sist han sov bytte jag gardiner och lagade mat, nyss städade jag balkongen och tänkte plocka i hans rum lite nu :)
 
Imorgon börjar marknaden, eller idag egentligen kanske.. Får se om man tar sig dit imon då, på lördag ska jag iaf gå med min kära mor och mormor dit och innan det på loppis! ;) 
Min tråkiga karl kommer nog inte vela följa, så tur man har andra att gå med på marknaden, höhö!
 
Senare idag ska jag på promenad med mami och sen ska jag försöka få med mig Tony till hans far och hälsa på (typiskt killar tänker inte på att man faktiskt kan hälsa på sina nära och kära ibland och inte bara sitta hemma) voi voi!
 
Puss och Kraam!
 
 
haha randombilder är kult, men han är iaf söt när han med stora ögon kollar över axeln sådär. pussgrukan då! <3
 
 

Kommentera här: