Kärlek

Jag är dålig på att uppdatera nu för tiden, jag vet! Finns som inte lika mycket tid till att sitta vid datorn och när det finns tid är det svårt att inte hamna på facebook! Ska dock försöka skärpa mig, är ju så himla skojsigt att blogga emellanåt! ;)
 
Vi har varit i Kangos under midsommar och myst på där med min familj (min andra familj, haha) och släkten.. Kört fiddy och skjutit lerduvor, lerduvor var dock inte jag med och gjorde.. Det fick pappa, Daniel och Tony göra! Jag sög på att köra fiddy men grabbarna hade ju kul iallafall där bland myggen! ;)
 
Kiruna festival till helgen och jag har planerat att gå dit, mamma vill sitta barnvakt till William så är ju perfekt! Ser framemot att dricka också till helgen, var ju som förra sommaren sist! :) 
Hoppas på bra väder bara (under kan ju ske) och glada miner så kommer det nog bli super! :)
 
 
 
<3
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Jessica :

Kul att du är tillbaka ;)

Kommentera här: