Glad påsk alla kycklingar

Min älskling är i Norge, han åkte dit i torsdags och kommer hem på söndag.. Kunde inte följa för somliga är inte ledig på röda dagar.. Separationsångest har jag haft och bölat har jag gjort.. Men än lever jag! Som tur är har jag ita i stan som även hon är kill-lös denna helg när Jesper är i Saitta. :)
 
Jag saknar min prins och vill bara ha han här och krama och lukta på han, min egen skatt! Man märker hur mycket man älskar den andra när man är ifrån varann, fast det vet jag ju alltid egentligen men försöker tänka positivt här! Jobbigt att sakna, den känslan är inte kul, som tur är den ju inte allför långvarig eftersom han kommer tillbaka i övermon :)
 
Igår var jag för det mesta hemma hos mamma å pappa, vi åt god mat och hade det bra. Senare på kvällen åkte jag och ita hem till mig för att se film, äta godis, glass och dricka mjölk ;) 
 
Idag har vi promenerat till ÖB där jag köpte ett påskägg och en vas, täntke köpa nå rosor eller nåt så det står lite påskmys på bordet när Tony kommer hem på måndag när jag jobbar.. :) 
Efter det var vi till mommo och moffa och hälsade på, åt blåbärspaj och sånt där och kollade familjen annorlunda medan jag satt i en massagestols- grej.. 
 
Nu klipper ita hunden och sen tog våra planer slut, vi får la se vad som händer.... :) Imorgon däremot ska vi åka till Kaisepakte över dagen och umgås med resten av famijen som är där i arken.. Hoppas på fint väder och hyfsat vindstilla så man kan sola och att den dessutom värmer sådär mysigt så man verkligen får livslust! 
 
Måndagen bjuder sen på jobb.. 7-19
Min sista jobbvecka är kommen (heter det så?), men det blir min sista vecka innan jag får vara ledig i minst 1.5 år (kan ni förstå lyckan?!?!) 
Lördagen jobbar jag ännu, men söndagen börjar ledigheten. SKÖNT, för är egentligen min jobbhelg hela helgen ;)
 
Känner hur romantiken bara flödar i mig idag, älskar allt som är värt att älskas! Tänk vad lyckligt lottad alla vi är som har en partner som verkligen älskar en, lyckan är total och egentligen hade inte livet kunnat vara bättre. Men mycket vill ju ha mer, så man lär väl sig aldrig att vara helt nöjd med livet, för altid finns det ju småsaker som man skulle vela ändra på (å då menar jag inte förhållanden, utan vad som helst. Kroppskomplex, för lite dugliga kläder i garderoben) HEHEHE ja jag har stora problem med kläder dessa dagar! 
 
Jag känner att jag har så mycket som jag hade kunnat skriva, så jag vet inte vars jag ska börja eller sluta..  Inte alltid det händer ;) 
 
Nu är vi i alla fall i vecka 30, jag tony och ungen! Vilket innebär att vi om 8-12 veckor kommer att ha en liten bebis i våra armar! <3
Dock har jag svårt att se det som "snart", för kan verkligen inte se mig själv ligga där på bb och föda. Har blivit svinnojjig ju mer jag tänker på det! Om två veckor ska vi på ultraljud igen eftersom att moderkakan låg långt ner sist när vi var (när jag var i vecka 19), tydligen vanligt att det är så och oftast drar moderkakan upp sig.. Har den inte gjort det så måste jag snittas och det är så jag ibland hoppas på snitt för jag är så rädd för vad som komma skall... men men, vi får se vad som händer, ut måste den ju hur som helst. Vare sig jag vill det eller inte (höll jag på å säga), men gillar inte tanken på att den ska ploppa ut ur ett litet hål.
Nog om det. 
 
Nu kommer lite bilder på min kärlek, äldre som nya. Jesper och Tony, att dom är söta tillsammans! Hade han inte varit förlovad med mig hade han fan varit det med Jepser ;)






Min hjälte. Älskar dig mer än livet, känns än idag så overkligt att just jag får ha turen att älskas av dig, fining. För mig är du allt!<3

Kommentarer:

1 Jessan:

Sötisar, får sockerkick för att ni är så söta! Längtar till bebban ju <3 Bjud in mig och ita på kaffe nån dag tack :*

Kommentera här: