Familjen bilfetish

Finns inget som är så irriterande som när inlägget försvinner!!!!

Nå väl... Tack sötos Emma som fixat och fibblat med min bloggdesign när jag själv inte orkar lära mig, pussssss!;)

Klockan är nu 00.58 och enligt mina beräkningar kanske jag lyckats somna inom en timme! Skulle haft BVC idag, men eftersom William gav mig en lite fööööör lång sovmorgon i söndags till 12.30 (!!!) så somnade jag ju inte förrän 3 förra natten.. BVC skulle vi haft kl 10, så ombokade den, kände att jag behövde lite fler än 4 timmar sömn:)

I denna familj har vi ju nån slags fetish på bilar! Första bilen var en camaro, sen en Audi, Ford, Cheva och Pontiac.. Audin blir vi av med på onsdag och chevan blev vi (tack och lov) av med i somras..

Det jag skulle säga var att vi behöver en bil.. HEHE tänker ni nu! Men en familjebil.. Pontiacen är mer en hobby-bil och mindre trevlig att köra omkring med på vintern.. Eftersom Tony tar bil till jobbet så innebär det att mitt och Williams enda färdmedel (heter de så?) blir hans vagn.. Också mindre trevligt en snöig slaskdag i Kiruna!

Plus att rutorna på insidan i forden redan immar igen, så vill inte tänka på alla besök de kommer bli på akuten pga överansträngda handleder efter all skrap på både insidan och utsidan.. ;) forden är ju dock perfekt som en "andra bil" eftersom vi behöver två.. 


(Hade ingen bild på vår charmiga ford, men föreställ er en svart avlång bil med fyra däck så vet ni ungefär hur den ser ut;)

Kommentera här: