Royal

(Ursäkta den fula uppdelningen av texten. Blir så när man i efterhand går in å ändrar nånting)
Igår var vi ut och åt med Tonys jobb på royal, det var firande av Tonys chef som fyllt 40 och av tre andra som blivit 50. Det var hur trevligt och hur kul som helst, vi var där från 19.00 till halv två cirka.. Royal var abonerat till klockan tolv för oss, skönt!
På Royal var även en mamma och pappa till ett barn på Williams dagis. Det var jätteroligt att träffa dom och även dom som jag fått bäst kontakt med då vi hade inskolning samtidigt med våra barn.. Satt säkert en och en halvtimme och surrade med henne.. Vi kom fram till att vi ska ta en dag och gå till tex gruvtrollet tillsammans, det ser jag framemot!
Har jag sagt att jag älskar det här dagiset? Toppenläge att få bra kontakt med föräldrarna också i och med att de är ett föräldrarkooperativ!:)
Nu till nåt helt annat: ÄLSKAR MIN NYA MOBIL!!!!!!! Samsung Galaxy s5 for the win!! Tack vare min älskade bror som ville hjälpa mig med mellanskillnaden som blev från min förra telefon som jag sålde och denna. Han är bäst, kan inte tacka han nog!❤Prinsen som är i kangos, en hel helg är han borta från oss.. Första gången dessutom❤

Kommentera här: