Dan före dan före dopparedan

Jag längtar till nyår, vi var hemma förra nyår när det var willes första men i år ska vi dricka på kvällen. Wille ska va hos mamma och pappa då.. Kommer bli så kul!! Juuuste, måste ringa ferrum och avboka bordet jag och ita bokade. Trodde inte vi skulle få tag i förköp så vi bokade bord för att vara säkra på att komma in, meeeen vi fick tag på en hel del biljetter ändå så de vart perfa ;)

Trodde först Tony var ledig idag och imon, men det var han inte. Så ist för dagis dessa två dagar är Wille med min far som är ledig. Lärare alltså, alltid lediga.. ;)

Efter jobbet ska jag och ita julhandla det sista. Eller sista å sista, på tisdag måste jag med mor och handla nånting till ita själv.. Stessed med allt när man inte orkar köpa saker i tid. Hehe.

Och julpapper måste jag köpa, gaah. Jaja, men längtar till jul gör jag iallafall. Så mysigt! Vi ska till Tonys pappa på morgonen och äta jullunch och på em ska vi till min mommo där moster med familj är, fammo faffa, mamma pappa syskon och kanske itas karl. En heeel del folk och massa barn, löööve it när hela tjocka släkten är samlad!

Får se vad Wille tycker om tomten. Har är facinerad av prydnadstomtar osv men kanske är samma sak som med hundar, i praktiken (heter de så?) så är dom lite läbbiga ändå.. ;)



Kommentera här: