Det lilla livet

Satans trött, längtar efter en sovmorgon.. Ledig onsdag och framåt, lååångledig. Tror bestämt jag ska lägga mig med Wille ikväll och somna jävligt tidigt så man orkar vara människa imorgon. På vippen att man inte orkar det idag.

Jag saknar min bebis som är hemma med sin pappa och myser. Helt sjukt vad man kan sakna de lilla livet brutalt, var med mamma å mommo till mommos syster för nån dag sen. Utan Wille (mamma tyckte jag skulle va utan han för en gångsskull) döda mig långsamt vad plågsamt. man tänker "åh vad Wille hade varit facinerad om han såg den här gigantiska hunden, samtidigt som han hade vart rädd" (han älskar hundar på bild men väldigt reserverad irl). Såklart vill man andas ibland, men när man inte vill det suger de ;) jaja, far å son tid är viktigt det med, vilket dom även får dom helger jag jobbar. Sweet! :D



Kommentera här: