Hej mina trogna läsare

Tycker synd om er som följer mig, jag suger verkligen på att uppdatera! Samtidigt som jag ibland är riktigt effektiv och uppdaterat varje dag, några dagar ;)

Tänkte somna om eftersom William också gjort de, men fick för dåligt samvete så blev tvungen att skriva en rad! Styrkekramar till er mina tappra riddare <3

Idag står en stressig dag på schemat:
Stiga upp 10.30, fixa sig, åka till kontoret å få en check (via kommunen får jag billigare gymkort, loveee), kanske fika på nya stället med Ita efter de, gå till min Mommo, storhandla när Tony slutar, gymmet om de hinns!

Älskar att vara ledig, men hade klättrat efter väggarna om de inte var för mina pensionärer! Är hos Fammo å faffa en gång i veckan å hos Mommo å moffa kanske två ;)


Min lilla älskling som kan säga mamma!

Kommentera här: