sanningen bakom sanna

Haha, bilden är så jag! jag och min beslutsångest om... allt! från vad jag ska ha för kläder, för att inte prata om vad jag vill att William ska ha på sig (stackarn är redan härdad med en knäpp mamma som byter kläder direkt om jag anser att jag satte nåt som inte ser bra ut tillsammans), till vilken av alla egobilder (som förövrigt är ganska identiska med varandra) jag ska ha som profilbild, till vad jag ska hitta på under dagen, till vad för godis jag är sugen på, till om jag ska ha mascara eller bara måla ögonbrynen.. listan kan göras lång, men jag slutar nog där.. ;)
Hehe, stackars Tony tänker ni nu, jag kan inte annat än hålla med er.. Tur han står ut! ;)❤
(påtal om lång, har ni hälsat på lastbilen här nere? det har jag, gick inte att undvika, hehe..)

Kommentera här: