Nyttii nytt

Nya plagg till gossen. Dock hittar jag inte den andra mössan jag köpte, den finaste i världen med små bilar på! :( nånstans i lägenheten är den, får visa när jag hittar den!

Varit en bra dag idag, fredagsfika med Anna som är de bästa på hela veckan (<3)! Bilen ville inte starta när vi skulle upp till stan för å möta Anna, antar att lyserna råkat lämnas på under natten.. Men det gjorde inte så mycket, svor lite och tog sen vagnen och promenerade iväg till stan istället. Vilken skönt väder alltså!!! Om de inte vore för slasket som gjorde mig svettig av allt kämpande så var de kuligt!

Vi var på stan några timmar och sen promenerade vi hem igen. Under promenaden hem vaknade William, det var magiska minuter från han vaknade till vi kom hem! Han var så glad och skrattade direkt jag pratade med han, satte han upp i vagnen och tog bort hans vantar, passade på att testa den ena mössan (bilden) och så gick vi vidare. Som på film! Hehe, men såååå mysigt var det! Min allra finaste älskling! <3



På kvällen var vi alla tre till Coop och William fick inviga sin snygga skinnjacka, så jag tog även på min. Coola familjen yao! 

Imorgon om det inte är allt för blåsigt i arken så ska vi dit över dagen och hälsa på mamma pappa och minsta broder! 

Hejdå, nu welcome to Sweden och lets dance! 

Kommentera här: