Bilfetish

Tony har bytt bort våran älskade Pontiac (eller snarare jag älskade den) mot en dodge.. Dvs mot Tonys drömbil, enligt han själv. Kul att han är så nöjd, det står ju typ "Tony" på huven.. ;) 3 säten, tummen ner, men vi får ju alla plats så det är ju bra..

Jag kan också glädjas ser ni, för i morgon ska jag och testköra en Nissan med pappa.. Och förhoppningsvis känns den bra och då ska jag springa till banken och ta lån!!! Äntligen får jag min efterlängtade pålitliga familjebiiil!! :D 
Lycklig!!
 
Med dessa två har vi hunnit med 8 bilar på två år.. Så nu mina vänner får det vara bra. För ett tag. Min bil kommer ju hänga med ett tag iallafall :D 
 
 
Försöker att inte ta ut lyckan för mycket i förskott.. Förhoppningsvis funkar bilen som den ska imon när vi ska testa den!

Kommentera här: