Skrivhumör

Sitter på jobbet, börjar bli som en tradition att uppdatera när det är dötid här känner jag.. ;)

Detta är tredje dagen denna vecka som jag jobbar, imorgon är jag ledig.. Nästa vecka jobbar jag bara tisdag och onsdag. Fett med najs! :)

Får se var vi ska hitta på för kul idag då, hälsa på någon eller mysa hemma bara. Jag är ju den som älskar att hälsa på, medan Tony hellre är hemma.. Så vi får la kompromissa. ;)

Skåpet hemma är fyllt med lördagsgodis och här sitter jag hungrig, så gissa om jag har massa dregel i mungipan! Nej det går inte bra för mig att gå ner i vikt, jag ids fan inte och känner att det inte är nödvändigt fören sommaren närmar sig.. Och sommaren är för långt bort för att jag ska kunna bli motiverad! :)

Känner mig på skrivhumör, därav all osammanhängande text..;)

Nu tror ni inte att jag gör nå vettigt på jobbet, hehe nej inte för tillfället. Ska koka kaffe snart och innan det skurade jag undervåningen här på jobbet ;)

Har jag sagt att jag längtar efter hårförlängningen?!






Kommentera här: