Livsuppdatering

Ihelg väntas jobb, otaggad. Aldrig kul med helgjobb även fast jag valt det själv, men när ledigdagarna kommer mitt i veckorna är det värt de. Ska bli kul att jobba med linnea imon, var ett tag sen sist eftersom jag alltid råkar vara tvungen att vabba eller nånting när det är vi som ska jobba.

Kom hem nyss från kalas hos Jesper som fyller 21 (?), är väl de man blir om man är 94a? Ja nå sånt.. Innan de var jag ita anna wille på stan å fikade, gått upp 8kg på 3 timmar idag tror jag. 
Inte stannar det där nej, för när älsklingen slutat jobbet kl 22 kommer han hem med pizza. Söt som han är. 

Uppdatering om mitt liv lyder som följer:
0 lägenhet, lämnade dock bud på en idag 

Bilbytet är det ett frågetecken på, eller snarare så försöker jag få sålt den privat eftersom man går så mkt back på att sälja till en firma. Får jag den såld så kommer en ny pärla pryda gården här ute. 202 fyykking hästar OCH turbo (gissa om jag är desperat uta fan!!)

Wille och kitte får en sne rubrik också och det är väl den punkten det går bäst på, som tur är! Det har funkat bra som sagt sen första stund, över förväntan.. Det tog inte länge innan wille ville vara i famnen, leka osv. Nu när William vaknar på morgnarna så brukar han komma upp och lägga sig bredvid oss, så ligger både jag och kitte med en arm runt wille. Mammahjärtat smälter som ni förstår. Mina hjärtisar♡ 


 Observera damphanden, hehe 

Kommentera här: