Köpstopp

Hej jag heter Sanna och jag har köpstopp, inget förutom mat osv från Coop får komma innanför dessa dörrar. På några veckor iaf😏

Shoppat till mina babes just, från stylepit. Hittade dock inget till mig själv, behöver nytt jag med. Tro de eller ej, hälften i min garderob är skäp. Wille fick "bara" en tröja, köpt ihjäl mig åt han från stan och om några veckor planerar jag och ita att åka till Luleå å shoppa.. Får hoppas att jag efter det besöket har nå tyg att sätta på min kropp😏

Har även beställt de sista till detta hushåll, bla taklampor och gardiner.

Utgifter utgifter utgifter. Har man det inte så skaffar man sig de (;

Jobbar denna helg och fyyy sate vad segt det har gått idag. Jag och Linnea gäspade ikapp😴

Jo juste en regnoverall till Wille tittar också hem snart. Hehe.

taklampan till tvrummet 

Gardin till willes rum och sen har jag inte sparat bild på resterande till hemmet (;

Nästa gång jag går till frissan så planerar jag att komma hem med denna hårfärg. Dör snyggdöden åt färgen😍



Kommentera här: