Julklappar vare hääär

Såhär är de, eftersom Kitte åker till byn på onsdag för att fira jul där så fick han sina julklappar av mig idag (han skulle ha fått dom imon egentligen, men kunde inte hålla mig längre). JAG HAR VARIT FUCKING EXALTERAD HELA DAGEN för jag visste hur glad han skulle bli, hur oväntat han skulle tycka att det var och hur mycket han hatar sin (numera) föredetta dator som var segare än gubbsnor, hans skärm som var tusen år gammal och dessutom hade han inga högtalare/bas utan kör med headset jämt. Headset är ett måste när han spelar dock men fint med högtalare annars, fattar man ju, behövs ingen förklaring på det kanske.

"Du är inte klok. Det är fan inte sant" har han gått och sagt här hemma. Är SÅÅÅ lycklig i själen för att han är så överspeedad och glad, min älskling. Värd allt i världen, världens finaste snällaste underbaraste mest givmilda omtänksamma lilla finig som han är. En sån bästis måste man få skämma bort ibland, han växer inte på träd så att säga❤


Kommentarer:

1 Jessica:

<3

Kommentera här: