Kirunafestivaaaalen

Fan vilken kul festivalhelg det har varit, lördagen vad nog ändå roligare. Gick för det mesta med älsklingen, dom andra sprang vi förbi och var med till och från. På lördagen var jag och ita dock mycket på ferrum och då hängde jeppe och kitte med varann å åkte karuseller osv. Synd att dom stängde när man var som mest taggad. 

Körde nån form av efterfest hos kittes bror, men alla var sega å trötta så det varande inte så länge. Det var min å itas första efterfest ever så det var ju coolt iallafall ;) 

Idag har jag köpt en tvättmaskin iaf, kan va det bästa köpet nånsin.. när den väl är ikopplad då ;)

Nu tjuvslänger jag in en bild på en söt, får typ aldrig lägga upp nånstans på tråkmånsen så då passar ju bloggen bra som han inte ens vet existerar.. mohahahah ;)

varit hos frissan å testat på en soft ombre, vill redan ha mörkare och att den går snäppet längre ner. Får boka en till tid snart alltså, känner jag ;D 

Kommentarer:

1 Jessica:

Så snyggt

Kommentera här: