31 dec

Helt sjukt vad jag längtar till den 12e februari, då jobbar jag min sista dag på läääänge. Får nämligen graviditetsledigt efter den dagen! Kan säga som så att det inte är helt okomplicerat att vara assistent tider som dessa och när man mest bara sitter ner- på en hård soffa. Sitta rakt upp å ner ids man inte utan att ändra ställning, speciellt inte när man, som jag gör idag och imorgon, jobbar 14h. Så för tillfället halvligger jag, kommer få hacka mig upp härifrån med hugg i ryggen. Fml.


Efter jobbet blir det raka vägen till mamma å pappa där kitte, Wille, syrran, osv är. Blir en sen men efterlängtad middag😍 får se om Wille orkar vara vaken till 12slaget, blir KUL!!! Så trött så fattar inte varför jag ens lägger energi på ett onödigt inlägg. Adjö 



Kommentarer:

1 Anonym:

😭😭 blogga

2 Anonym:

😭😭 blogga

Kommentera här: