Kommer få ett brunt barn

En unges födelsevikt beror tydligen (kanske är självklart) bla på mammans kost. *host harkel* osv.. jag har en unge i magen som är gjord av choklad isåfall. Hoppas och ber till gud att det inte har sååÅåååÅå stor påverkan av vad som går genom min strupe. 


Ska till Gällivare på tisdag på Noreasamtal ang att jag vill snittas, känner mest att dom har nog inget alternativ än att ge mig snitt så brutalt överviktig som det här stackars barnet redan måste vara. Hehe. Allvarligt.

Lite prat om bilderna, eftersom det inte gick att sätta bildbeskrivning: Wille klappar och pussar på magen emellanåt, svårt när han inte riktigt har nå tidsbegrepp och bara ordet "imorgon" känns som en evighet i hans värld ibland. Så är dessutom april låååångt utom räckhåll x)


(Lovar mina harembrallor är skönare än dom är snygga😂)

Ooooch sist men inte minst, Kitte är så söt på den där bilden så man bara vill nypa han i kinderna 😍

Kommentarer:

1 Jessica:

Hemskt att skratta men lät så kul" så brutalt överviktig som det här stackars barnet redan måste vara." 😂😂

2 Jessica:

Hemskt att skratta men lät så kul" så brutalt överviktig som det här stackars barnet redan måste vara." 😂😂

3 Sanna:

HAHHAHAHAHAH😂😂😂

Kommentera här: