Bajs Landströms

Ihelg har vi inte William och inte heller jobb. Så igår passade vi på att dricka med brorsan, pappa och Kittes kusin och sen for vi på krogen. Dit följde dock inte faderskapet. Vi började med Landströms, världens mest tråkigaste ställe man kan gå till. Funkar om man hänger där 30 min max, men inte 2 timmar som vi var. Man hinner bli nykter samtidigt som det känns ovärt att slösa pengar där på att dricka där när man kan göra det på ett roligare ställe- Royal. Tycker dessutom det är svårt plus ovärt att komma ikapp sig själv (så sent in på kvällen) så man blir sådär brafull igen. Så där satt jag och kände mig för nykter för mitt eget bästa. Jävla Lannis. Royal var helt okej sen ändå, lite folk men alla är väl panka sådär till dagarna.
 
Nästa helg blir 3e helgen jag går ut, haha. Tjejkväll hos mig med syrran, mamma, moster, Jessica och hennes syrra. Fan vad kul det ska bli! Nog är det roligare att gå ut med brudar ändå ;) Killar är ju med skoj men inte riktigt samma sak.  Man släpper inte lös på samma sätt ;)
 
Idag blir det att glida bil när brorsan hör av sig att han är på g ut, då ska vi också ta bilen och va ut å köra bretttt som nå värsta coolingar. 
 

Kommentera här: