KF dag 2

Lite skönt att festivalen är över ändå, blev inte riktigt som jag hade tänkt mig igår. Det blev mycket roligare ;)
Började med att jag, Linnea och Erik åkte upp till festivalen för att käka lite bakismat, dom pratade där om fester å allt å jag kände mest att tack men nej tack, jag ska chilla biffen hemma. 
 
Jo tjena, vid 19.30 ringer Erik mig också och ber mig komma till festen som jag innan körde dom till. 
Världens snabbfixning av smink å hår, hade inte ens beslutsångest om kläder (vad hände där liksom), bara grejen att jag satte mig i bilen och körde till en fest nyktert är ju bara det ett wtf (brukar köra bil nyktert annars också men inte gå på en fest med folk jag inte känner nykter, hehe) Vars kom modet ifrån? Man är ju inte den som är den annars. Haha.
 
Men det var svintrevligt på festen iallafall, fick mitt hår lockat av tjejen som bodde där, dagens 3e wtf, lockigt hår. Dock blev det platt utomhus men jaja, jag och Linnea kollade på Lasse men kom på den (inte) brilijanta idén att vi skulle springa till Royal å ta en drink eftersom han ändå skulle spela i 2 timmar. Tänkte som att han lär ju spara dom bästa låtarna till sist, MEN NEJ DET GJORDE HAN JU INTE FÖR MISSADE TYDLIGEN "KOM ÄNGLAR", alltså jag är djupt deprimerad över det och vet knappt hur jag ska kunna gå vidare i livet nu men..
 
Tillslut kom syrran å några andra dit till spelningen också och vi klappade sönder våra händer och älskade livet och var allmänt kära i Lasse.
 
Svinkul kväll, mycket roligare än dagen innan. Sen innan vi skulle dra köpte jag och KItte mat som vi åt på promenaden hem. Satt hemma sen och kollade tv å pratade oss "nyktra" för att sen sova. Inte ens vart vi bakis, Kitte som annars blir det av minsta lilla. Helt perfekt. 
 
Imon är det vardag igen och Kitte har em-vecka. Jag och Wille sticker nog till Kangos på onsdag, päronen ska dit, fammo faffa och från söder kommer våra underbara släktingar. Ita tänkte åka redan imon, men vette fan om jag överlever en hel vecka utan Kitte. Skulle ändå bara få hemlängtan så jag väntar nog därför till onsdag innan jag åker. 
 
Tänkte även hinna fara till Muonio en sväng och till helgen är det Pajalamarknad. 
 
Veckan därpå har Kitte ledigvecka så då får vi se om vi antingen åker till hans bror som flyttat till Kalix eller om vi drar till Merta ist.. Well well, vi får se. Man vill klona sig ibland. 
En lite äldre bild i brist på annat. 
 
 
 

Kommentarer:

1 H-f :

Haha. Wtf? Alla som lyssnade, om så var enda sekund i lördags missade "kom änglar ", han körde inte den (;

Svar: Haha är det sant?? Så bra då😂😂 dålig stil å inte köra den låten, hallå eller 😱
sanna

Kommentera här: