Undra sa Flundra

Jag vet inte vad mitt problem är, eller jo det vet jag ju: överanalysering heter mitt problem och ju senare på kvällen det blir, ju värre blir det. Always.  
 
Nu när Wille sover och Kitte är på jobbet så vad gör jag? Jo kollar runt efter exakt samma bil som vi ska vara och kolla på, men jag jämför med bilar med samma ålder, 1-2 år nyare, 20-40 tusen dyrare, 10 tusen billigare, osv osv oooooosv, så ni kan ju anta hur många bilar jag gått igenom. Min hjärna vill explodera, men kom fram till att den vi ska kolla är bäst ändå. Phhuu. Hatar min hjärna när den ska överanalysera ALLT. 
 
Mycket vill ha mer och dog när jag såg en 2014. Meen dom extra pengarna lägger jag hellre på choklad eller nånting kom jag fram till med lite support från min karl, som säkert har panik i gruvan och undrar vad fan jag håller på med, haha. Jag är smått patetisk, känner hur det står i min panna också, men men. *gråtande smilis som inte går att göra med datorn*
 
Nog om detta. När jag ändå verkar ha överskottsenergi till att göra struntsaker så kan jag väl likagärna ta och rensa Willes garderob som jag tänkt göra nu i ett halvår.
 
Ett annat av kvällens frågetecken:
Inte lätt när man annars nöjer sig med radio ska jag säga er.
 
 

Kommentera här: