Dag 2 med bus

Dag 2 som jag skulle köra med bus gjorde jag allting tvärtom än man skulle göra. Använde handskar för då slipper man tvätta händerna = inga fläckar efter vattnet blir det på så vis. Vad är det första jag gör när jag har bort handskarna? Jo, tvättar händerna! Alltså whaaat??

Kollade på en film innan hur en tjej gjorde, hon tog med salva på papper efteråt och torkade bort försiktigt (efter hon satt bus) i tex armveck, vid läpparna, fotknölarna osv var man inte annars heller har så mycket färg.

Vad gör jag? Torkar ENBART med torrt papper och SEN satte jag salva och kletade lite i armveck åde. DUBBELWHAT??? 

Så igår blev det inte så bra som jag ville ha de, ansiktet blev jättebra och så jävla kul att känna sig fräsch i ansiktet utan att ens ha smink!!

Iaf så tvättar jag händerna säkert 20 ggr per dag på jobbet så händerna blev vitare än armarna.

Lösning: satta tandkräm ist i armvecken, runt handlederna och var de såg fläckigt ut på händerna, sen tog jag en varm dusch och skrubbade allt utom ansiktet.

Så idag är det svinabra igen och lagom mycket😄

Lärdom: räcker att smöra en gång för att få den "ljusaste" bruna färgen för mig. Ansiktet möjligtvis två dagar för där fastnade det inte lika lätt😄





Kommentarer:

1 Jessica:

Blir sugen på att testa! Vet dock inte om jag skulle orka med hela proceduren, låter dö-avancerat :o

Kommentera här: