Rubrik

Jobbhelg denna helg, det som brukar vara tråkigt med dessa helger är att dom helgerna är jag barnfri. Ska iaf passa på att pressa godis till middag när jag kommer hem. Vilket man annars inte kan göra direkt😁

Hade räknat med att vara barnfri ons-sön eftersom det var röddag igår å idag är ju folk lediga plus att det är Tonys helg, (T brukar komma med W torsdag morgon innan sitt jobb annars) men Wille kom hem på morgonen ändå men vid halv elva så att jag hann inte sakna han så länge. Hade dock redan då under kvällen på ons hunnit ha ångest och släppte en tår eller två. 

Dessutom plågar jag mig själv med ångest å dåligt samvete som "jag pussade aldrig Wille innan han for iväg", osv, massa döfjantiga grejer som mal (maler?) i skallen på mig. Wtf? Saker som känns dödeprimerande då låter patetiskt sen i efterhand😏😂

Varje gång han ska iväg känner jag hur underbart det hade varit med en till knodd som underhåller en när Wille är hos sin far. Inte bara därför då såklart (😂) vill hur som helst ha en till, typ i förrgår. 

Well well, lite fredagskänslor man känner såhär varannan fredag. 

Nästa vecka har Kitte ledigvecka å jag jobbar bara må och ti, feDt med värt. Längtar ihjäl mig åde.

😂😂😂😂😂



Kommentera här: