Lite negativ energi, varsågoda

Höjden av ångest är ju när man ska duscha, och inte bara duscha som i schampo, tvål balsam - ut ur duschen. Utan när man ska raka sig också och sätta nån slags behandlingsgrej i håret som frissan skickade med och man vet att man kommer bli kvar i duschen i minst år, har man otur så två år.

Annars idag har jag lagat världens snabbaste mat- nån kycklingblandning som man bara värmer på spisen och nu väntar jag på att klockan ska bli 14.30. Då ska jag till lss kontoret och lära mig itas jobb så jag känner mig mer säker på de, eftersom jag ibland hamnar dit när vi har disponibel tid osv.

Har denna månad fått känna på hur det är att vara fattig student, FATTAR INTE ENS. Eller jo, egentligen. För har köpt dyra julklappar och än är de långt ifrån alla som ska ha julklappar som vi köpt till. Well well, man får skylla sig själv som aldrig börjar redan efter sommaren med julklappar, då blir det ist en smäll på käften.

Sen en till sak som inte är billigt är ju att jag måste köpa kläder hela tiden, beställde en jacka igår och måste snart beställa mer preggokläder. Mamma köpte massa preggokläder till mig för någon dag sen, men PROBLEMET är att ingen verkar ha uppfunnit preggojeans med HÖG midja bak. HUR svårt ska de va å göra? Midjan kan väl va kortare fram för det och med högt tyg som går över hela magen, men när själva byxkanten slutar ovanför stjärtskåran och efter de kommer tyget som går högt så känns de ju jävligt obehagligt.

PLUS att det är MER än svårt att hitta preggotröjor som passar eftersom dom inte kan vara för tajta- för kanten på jeansen slutar så långt ner å trycker upp lovehandsen i nacken osv. Så måste hitta tröjor som inte är för tajta men samtidigt tajta, men inte slimmade efter ryggen. Ja väldigt stora problem och innan man har hittar saker som passar så hinner man fylla garderoben med saker man TRODDE skulle sitta bra.

Det är kul nästan jämt åde.

Så kan vi ju avsluta med positiv energi, på världens finaste pojke och på en som är ännu mer minimänniska än den större minimänniskan 😍 :

Kommentarer:

1 Jessica:

Så mysiga bilder! Fortsätt blogga nu under din preggotid, kul för dig också att läsa i efterhand 😘 Hoppas förresten du hittar nå kläder som passar alla dina behov, låter icke som det lättaste och kan förstå det eftersom det knappt går att hitta bra kläder när man inte är gravid 😂

2 Sanna:

Ja jag ska försöka å göra de, är faktiskt kul att gå tillbaka i efterhand å läsa 😄😘 haha ja, världens mest komplicerade sak det där med kläder. Har 3-4 olika sidor på internet nu som jag sett snygga kläder på. Så ska försöka komma fram till en av sidorna jag ska beställa från 😂

Kommentera här: