Borta bra men blond bäst

Gissa om jag ångrar att jag färgade håret koppar igen, JAG VILL VARA BLOND!!!

Så ska skicka tillbaka färgbomben jag beställt och sen boka tid till frissan.

Kanske mörkade blond i hårbotten och ljusare i längderna? Jag skiter nästan i vilket, det får frissan avgöra. Bara jag blir blond snart så är jag lyckligast i världen.

Topp 3 på dom hårfärger jag testat:
1: blondin
2: koppar
3: brunett

1an är en klar vinnare, men koppar är svinnajs tills man blir spyless (skönt att ha standardfärg efter ett tag igen)

Och brunett är en klar förlorare så 3e plats känns nästan för generöst, är nog hellre blå/grönhårig också än att sätta brunt i min skalle igen (skämt åsido😂) Man var ung å dum helt enkelt.

Men nu har jag bara testat tre färger så listan blir sådan.

Ombre hade jag å och med mörkbrunt/blond, hur tänkte jag där? Passade inte ens ihop. Jaja.

Hejdå

Kommentera här: