Sammandragningar

Natten till måndag började jag få sammandragningar, spände då längst nere på magen med jämna mellanrum.


Natten till tisdag, onsdag och denna natt samt dagarna så har sammandragningarna börjat göra ont också. Antar att det är sammandragningar å inte förvärkar, vete fan skillnaden och Google verkar ju inte heller veta. För står olika överallt. På vissa ställen står de att sammandragningar inte gör ont å på andra att dom kan göra det. Ont får jag i vilket fall som helst så ska ringa bb imon å fråga om det.. 

När jag ligger ner gör dom som ondast, tog tid på dan och då var det nästan exakt med 5 minuters mellanrum som sammandragningarna kom och när jag satt/stod så varierade det lite mer, men var ändå täta. 

Och går jag från stående till liggande= dragning direkt. Samma tvärtom, och har jag suttit och sen går till köket- då kommer det en smygandes. Framkallar dom genom att röra på mig verkar det som.

Men som sagt, MYCKET ondare när jag ligger ner. Frustrerande när man försöker sova, för ska somna mellan dom här minutrarna alltså, men ligger ju snarare bara å inväntar nästa hela tiden. Somnar väl av utmattning snart om inte annat. 




Kommentarer:

1 Jessica None:

Låter superjobbigt!! Men spännande, då är liten snart här 😍😍 fin du är med finaste magen (!!), längtar tills jag själv får en bebismage... minus alla onda krämpor ☺😘

Kommentera här: