Ladydahmer

VILKEN UNDERBAR MÄNNISKA!!!
Jessica har tipsat om hennes blogg länge, men som känt är jag segare än snor att komma till skott ibland.

Men gick in och läste under hennes kategori med genustänk. VILKEN GUD HON ÄR!!! Alla, vekligen ALLA bör läsa hennes blogg. Om inte för sin egen skull så för sina BARNENS/ANDRA BARNS SKULL!!! 

Fotade skärmen som ett smakprov, alltså jag dör!!! Kommer drömma fina drömmar inatt känner jag. 
👇🏼
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Ja ni ser ju. Förstod man inte bättre innan så hoppas jag man gör det efter man läst hennes blogg. Helt amazing! 

Är ju SJUKT egentligen hur det är. Hur pojkar i "tuffare kläder" ses som någon som förväntas ta plats och vilja bråka, medan flickor i glitter och rosa är gulliga och söta prinsessor. ÄR SÅ JÄVLA GLAD ATT JAG FÅTT LÄRA MIG/FÖRSTÅ hur viktigt det ÄR att bryta denna ÄCKLIGA NORM!!

ÄLSKAR när William väljer klänningar, rosa tröjor, blommiga byxor osv, att han INTE blivit ratad för att han väljer ur regnbågens färger. Att han är den han är och ingen jävel ska säga något annat. Vill inte att han automatiskt (bara för att han är kille) ska ses som en cool snubbe man ska ge fist bump med när man ser honom. 

(Tack JECCA för att du Fick mig att tänka på detta, hur jävla VIKTIGT det är👉🏼) Tänker även på att klä Novalie med grått, svart, blått, icke färgglada kläder för att inte alla ska vara så fokuserad på hur gullig hon är i sina puttenutte-kläder jämt och därmed indirekt säga hur viktigt det är att hon är söt och att det är det första man ser när man ser henne. NEJ, hon är en person bakom kläderna(!)

ÄLSKAR FÄRGGLADA KLÄDER OCH TYCKER EGENTLIGEN mörka dystra kläder är ett tråkigare alternativ, men ack så behövligt ibland. 

Ska göra allt i min makt för att hålla mig själv och FRAMFÖRALLT mina barn ifrån människor som ser ner på andra barn/barns föräldrar vars barn klär sig/ser ut som hen själv vill! Är SÅ JÄVLA SORGLIGT att många barn växer upp i trångsynta familjer och därmed själv också blir som sina föräldrar. Och i värsta fall MOBBAR andras barn. Man ba NEJ SNÄLLA, fostra era barn till individer med brett och öppet sinne så dom från BÖRJAN VET att det är okej att vara den man är, att vara annorlunda, att vara MÄNNISKA helt enkelt. 

Vill INTE att ditt barn ska mobba MITT eller ANDRAS pga dig som förälder. 

Hoff, blir nästan arg av tanken hur fel det kan bli. Hjärtat hoppar ur bröstet snart. Godnatt. 
(null)

(null)



Kommentarer:

1 Jessica:

❤️❤️❤️ så kul att ha någon att dela intresset med 😍

Svar: Men v.e.r.k.l.i.g.e.n!!!😍😍❤️
Sanna Karlsén

2 Sanna:

Men v.e.r.k.l.i.g.e.n!!!😍😍❤️

Kommentera här: