Strosa på stan

Idag var jag och min älsklingpling på stan medan ita var med barnen. Jag har varit mest engagerad i julklappar så kitte ville dra ett strå till stacken, så han köpte en julklapp till Wille 😂

SÅÅÅÅ mysigt och roligt att bara vara vi två utan barn ibland💏

Jag har önskat mig äkta löshår (tejp) av honom i julklapp och eftersom han hajjar noll av sånt så ska jag beställa det själv så jag får rätt färg osv, tråkigt att jag vet om det tycker han, men jag är överlycklig för det är så satans dyrt och jag har använt av sparpengarna en del redan nu kring jul och KUL  att få långt hår en längre tid sen (håller ca 8 veckor och då sätter man bara ny refilltejp) 😍😍🙏🏼 

Sen hittade Kitte på rea även jacka, täckisar och googlisar (kallas det ens så?😂) som han, framförallt, kan ha i backen.

(null)
Snygging!!❤️❤️❤️


Kommentera här: