Festivalhelg

Önskar jag hade en dator att skriva på, inge kul med telefonen. Stationära datorn har kitte plockat bort för att avvänja sig själv med spelen (han tkr han spelar för mycket så han tog bort den helt) och bärbara är vi ännu för slöa för att vara å få den lagad. 

Just nu i denna stund har jag en bebis i babynestet på mina ben som vaggar henne, typ enda sättet att få henne å sova om kvällarna. Men sen när hon väl somnat så sover hon som en stock. Vaknar oftast till vid 6 på morgonen för en matpaus sen fortsätter hon. 

Imorgon blir det festival för min del, Kitte kompade från jobbet några timmar för att gå på festivalen idag. Så jag och Novalie har myst på idag (Wille är hos Tony, eller sin Fammo), vi promenerade till Ica å köpte fredagsgodis till denna mor, mjölk och kladdkaka att fika hos ita. Nu under kvällen var vi till mamma å pappa där vi satt på deras gård, drack lite champagne och babblade på. 

Jag är på riktigt besatt i barnkläder, speciellt bebiskläder å jag råkar ju ha en bebis nu så GAAAAH är fan jobbigt vad mycket jag vill ha. Som tur är lugnar det sig med tiden lite när det inte är en bebis bebis mer😂 man är lite kockollocko.

En del av allt jag har fet lust att buda på, den första är redan vunnet och samma med linnet: 


Sen har jag svårt att nöja mig också, som nu när massa klänningar är i min skalle så tänker jag "men bodysar och byxor hade också behövts", ändå har hon redan kläder upp till storlek 74 som vi fått ärva/fått när Nova föddes.


Ja så att jag vet inte. Sen är jag så extremt kräsen också, kan inte köpa en snygg body bara för att den är snygg. Måste finnas snygga byxor till också. Allt ska matcha, gärna sockarna också. Skulle aldrig tex sätta på en grön tröja å röda byxor eller cirklar på tröjan å ränder på byxorna (om nu inte det är snyggt å tänkt att dom ska vara i ett "set").

Hopplöst fall är jag. Svårt när det alltid känns som "det behövs verkligen också!!!!". 

👆🏼jag som liten

👇🏼Kitte som liten, fotade från kittes bebisalbum😂 så kul att hon klädde han i klänningar ibland som hon hade skaffat, men aldrig fick en tös, helt rätt tycker jag, så gulligt 😂😍


Kommentarer:

1 Jessica None:

Åh jag älskar att Kitte hade klänning när han var liten 😍😍😍

Kommentera här: