To do

Idag var det Kittes tur att vara morgonpigg, dvs stiga upp med barna för att göra William redo för dagis. Mycket skönt må jag säga, var så trött i morse så jag kände mig döende(😂😂). 

Kaffe.. (Påtal om morgon), fan vad jag älskar dig. Och speciellt på morgonen. Och Cappuccino och latte, fan vad jag älskar er med. Blev så sugen på Cappuccino idag så jag tog med mig mamma och William till ett fik. Kaffe = lycka. Mitt på dagen när man druckit lite redan så är det inte ens speciellt gott, men gemenskapen gör det gott? Fattar inte själv, men ändå. Kort å gott så älskar jag kaffe ändå☕️

Mycket på g den närmsta tiden känner jag:
▪️Imon MÅSTE jag hämta ut piller, för vill icket ha fler valpar i magen och hämta ut mer magmedicin till Novalie. 
▪️På söndag ska jag och Linnea vara med barna på gymnastik, läääängtar
▪️Måndag eller tisdag ska jag med mamma och ita å äta sushi 
▪️Innebandy för William på måndag
▪️ Tisdag ska jag på medarbetarsamtal, verkligen jättelätt att prata om jobb när jag inte varit där på snart 1 år och inte ska dit heller den närmaste tiden 🤔
▪️ Åka till Merta nångång nästa vecka, tror jag 
▪️ Alla dessa resterande jävla julklappar. Började förra månaden å köpa, det var kul dom första julklapparna. Nu med hälften kvar så står det mig upp i halsen. Tur jag och ita köper allt gemensamt till släktingar så det gör det lite roligare.

JUSTE. iCloud helvetet förstör mitt liv. Har det också på ▪️-listan. Radera allt bråte för att sen börja fota Stl 62 kläderna för försäljning.

Finns det nånting värre än när det inte går LÄTT att höra av sig till företag (?) = iCloud och andra ställen dit man helst vill ha ett direktnummer att ringa när man är i eld och lågor? Öh nä. Inte en jävla mailadress heller kan bara enkelt stå i ett hörn. Man ska trassla in sig i hemsidan å svara på korsfrågor osv. 

Jag ger upp snart. Raderar nog iCloud och får oftare föra över bilder till hårddisken och hoppas på att inte mobilen pajjar däremellan. Vilket den nångång kommer göra. 
(null)
Nyaste investeringen👆🏼 beställt för 2 månader sen men inte funnits inne😍


Kommentera här: