Nya möbler på G

Vi är ju så satans sega här hemma på att ta tag i saker. Tex så har sladden från tven gått rätt uppför väggen till uttaget som är vid lampknappen i ca 2 år, men nyligen har Kitte fixat förlängningssladd och kabellister så det ser trevligare ut nu. 


Våran soffa var jag less på innan vi ens hade bott här en dag pga divanen åt fel håll, och igår beställde vi ny soffa, tv bord och matta. 

Sen återstår ny TV-bänk och tv, men det tycker den mer ekonomiska människan av oss två att vi kan vänta en månad med. Vem orkar ens vänta och vad är vänta för något?!

Jag ändrar mig alldeles för ofta i tycke å smak så innan vi hade bestämt oss för bord och slutligen tröck på BESTÄLL, så hade jag uppe runda marmorbord i några dagar på "bokmärken" som jag tyckte vi skulle kolla på, å ha 2 i olika storlekar bredvid varann. Tur där att vi var sega i vanlig ordning eftersom jag någon dag efteråt kom på att jag ville ha ett vitt lövformat bord med ett mindre likadant bord bredvid. Hmm. Väntade ytterligare några dagar pga lathet att beställa och det slutade med ett vitt runt bord. 

Jag gillar ju lövformade bord å, men älskar när kitte också yttrar sin åsikt om inredning sååå det avgjorde😋

Kommer nog bli toppenfint och fräscht det här. Dock är mattan "åter" i slutet på oktober, så innan den landar i Kiruna är väl årtalet 2027. 

Sen nya kuddar, krukor, blommor och upp med marmorklockan och nånting annat (men vad?) på väggarna så blir det fiiint😍 

Beställde btw ett hörnskrivbord till kitte som han kan ha datorn på (eftersom han slängde sitt förra bord å förde upp datorn på vinden, men nu är datorn nerplockad igen och står förtillfället på köksbordet och tar plats), paketet kom och kitte öppnade den och uuuut koooooOoooOom en MALMBYRÅ. Jaha kul som fan, så 2 veckor till ska vi vänta på att få RÄTT grej från Ikea. Dock kommer den samma datum som bordet skulle komma så en kan ju hoppas på gratis frakt i samband med den rätta varan😁

Kommentera här: