Shoppa skor till 1 åringen

Eftersom K har em-vecka så fick jag träna vid lunchtid idag, det tar oftast emot att träna så "tidigt" när en är trött å seg. Medan jag var på gymmet och nästan var klar (hade en övning kvar att göra samt 2 repetitioner till i den jag då höll på med), så ringde Kitte att han behöver sin börs då han och Novalie var promenerandes påväg till stan för att köpa skor till henne.

Så lite hastigt och lustigt avslutade jag gymvistelsen och följde med dom till stan. 


(98% av alla bilder på'na är såhär skarpa och osuddiga)

Hittade även nu begagnade byxor till William, eftersom han förbrukar byxor som jag förbrukar mjölk. Hans högra knä har tydligen en inbyggd kniv då hans byxor alltid är håliga just där. Slängde senast idag ett par byxor och satte på han ett par andra med ett mindre hål (😂). 

Alla utom adidas för 50kr, han som gillar fjärilar också 😍


Kommentera här: