Pigg(are) å gla

Idag på gymmet cyklade jag och Linnea, HJÄLP MIG I GRAVEN vad TUNGT det är att cykla. VARENDA CELL i kroppen skriker efter hjälp. Typ så. Sen lite intervaller på bandet, hört att det ska vara bra å få upp pulsen å det fick en. Lite död sen till benpassat på styrkemaskinsgrejerna. 

MEN, det är KUL å träna när man ÄR där. Not så taggad just innan, för det mesta, men ÄNDÅ. Fantastiskt. Och jag är redan piggare under dagarna. Behöver numera inte nödvändigtvis sova varje gång Nova sover. Skönt. 

Ahh hej.  (null)
En söt bild ba 

Kommentarer:

1 Jessica:

KUL att det är kul! Jag har samma problem, sällan taggad innan men väl där är det roligt (utom att köra ben/rumpa, vill dö varje gång). Körde också cykel idag vilket jag aldrig brukar göra annars pga så jävla psykjobbigt - RIP låren ⚰️

2 Sanna:

JA jag hatar fan cykeln, 10 minuter sen dog jag. Ben är DÖjobbigt, indeed. Vill nästan spy, typ så.

Kommentera här: