En dag som denna i mitten på mars

Oj vad mycket som hänt sen sist jag skrev nå vettigt va. Många liter vatten har runnit under broarna osv👶🏼🤣

Jag har hunnit fylla år, nödvändigaste presenten var nog hörlurarna av kitte. Trodde jag skulle känna mig som ett flum på gymmet med dom men det är ju SÅ skönt att vara i sin egen bubbla. Sen ser man upptagen ut också så folk snackar inte i onödan med en😇🤣

Min första mål med gymmet var kondis en gång i veckan, nu är det att vara där 2 gånger i veckan å köra intervaller plus att under dom gångerna träna igenom hela kroppen.

Hade psyk först för fattade inte hur jag skulle dela upp allt, meeeen nu så ska Jesper (svåger) hjälpa mig på traven. Jag gör de svårare än det är (no shit, är bäst på att göra saker svårare). Istället för att dela upp å köra olika muskler olika dagar så finns de då maskiner som tränar större/fler muskelgrupper och sim sala bim blir hela kroppen tränad under varje pass. Behöver jag ens säga vilken lättnad detta var? När alt är att komma hem deppig å böla pga prestationsångest när jag egentligen inte vet vad jag håller på med utan bara kör på känsla.

Men tills jag underrättad om vilka maskiner som är bäst för de osv så fortsätter jag dela upp. Jag fortsätter i stort sett (trots allt) att vara pepp och trivs ännu med att vara en som tränar😁

Var väl de för denna gång? Annars återkommer jag soon. Nu ska jag slänga på mig kläder för snart kommer ita på morgonkaffe☕

Lite bilder från mertajärvi:
Och slutligen, en favvobild på mina favvobarn:



Kommentera här: