Omtänksamma onge

Jack (även kallad William) "flätade" mitt hår idag och fotade resultatet eftersom jag inte orkade gå till spegeln (😂). Men COOL bild må jag säga!

På tal om Wille så bakade han med min mamma till oss i förrgår, ananajpaj. SÅ JÄVLA GOTT!!! Laktos och glutenfri dessutom, godare än vanligt😍 han sparade såklart en bit till moster som ingen annan fick röra. Och idag på innebandyn fick dom några godisar var såhär innan påsk. Den sista godisen sparade han också till moster.

UNDERBARA UNGE!!! 

Nåt jag däremot ibland håller på att bli galen över är när han pratar NON STOP? Har SVÅRT att vara intresserad många gånger. Hoppas jag döljer det bra. Dock svårt att dölja när jag säger "var tyst nu ett tag å klä på dig färdigt". Och tjaaatet. GUD vad man får tjata många ggr. Speciellt när vi ska iväg. Uppenbarligen jag som börjar för sent med kläpå-grejen så tålamodet tryter, men ändå. 

Ex på massa prat:
- Hur många nätter är det kvar till vi ska till stugan?
-5 
- menar du såhär, 1, 2, 3, 4, 5? Och när vi har sovit 1 natt så är det 4.
-mmmmmmmmmmmmmmm 

(🤣😥)

Man (jag) kan inte vara duktig jämt🙃







Kommentera här: