Höjdpunkt

Här ligger jag med telefonen när jag hade behövt gå på toa💩💩

Höjdpunkten när ungarna somnat på kvällen är för mig, kolla telefonen ifred med GOTT samvete och för kitte är de att spela. Sen umgås vi innan vi ska sova😂😂 löv it. 

Idag var gymmet stängt igen när jag skulle köra överkropp, pingst är det visst. Mycket störande när man var taggad. Får göra ett nytt försök i morgon. Så satans tråkigt med överkropp så gaah. Men kör nog med maskiner imon istället för hantlar. Tycker de är svårt att få till det rätt med maskinerna när man kör axlar/rygg så har därför använt hantlar till olika övningar.

Vilket jag iofs kan göra imon med till just dom musklerna å köra tri/bi med maskiner. Så får de bli. Om rummet för hantlar åde inte är upptaget dvs.
Söta blommor jag fick av mamma. Kitte trodde det var låtsas-blommor så han tog i för kung och fosterland när han tröck ner ena blomman i hålet. Så Ja, den knäcktes å ligger numera å flyter (drunknar) på bottnet. Rip.




Kommentera här: