Rackabajsar-idén

Ja juste hej. Öppnade denna app, fick en snap, glömde bort detta. Men här är jag. Som damen i lådan. 

Ute är det sommarvärme, ish, så jag är glad. Livet är great då. Sen har jag kommit på BÄSTA LÖSNINGEN NÅGONSIN!!!

Hör här:
Jag och Kitte känner egentligen att vi hör hemma söder ut, men eftersom jag är FÖR familjekär för att flytta (plus att Kiruna har gratis parkeringar, hehe) så går ju inte de. Gillar även denna trygghet här och allt vad det innebär.

Men värmen och längre somrar saknar vi (kan man sakna något man aldrig haft?) Men okej, till lösningen: ATT VI I FRAMTIDEN KÖPER EN STUGA TEX KRING SKELLEFTEÅ!!! 

ÅRHUNDRADETS RACKABAJSAR IDÉ!!!!!!! THEN my life is complete 👌

På den här bilden sa han "glöm din dröm", när jag sa att han ska kolla hit när jag fotar så han kan vara med på min superkända blogg:


Kommentera här: