Tradera

Jajaja jag älskar barnkläder och jag LÄNGTAR tills Novalie har stl 80 så jag kan börja om med alla kläder och ha mer färger i hennes lådor än rosa. Eftersom vi både köpt och fått massa kläder upp till stl 74 så är det de som ligger i lådorna. Och en var ju inte lika klok då när dessa kläder införskaffades som en är idag.

Älskar rosa som färg, men eftersom nova är så mycket mer än en "gullig prinsessa med massa rosa" så ska hon ha alla färger. 

Och påtal om de måste jag klippa några av Willes söndriga byxor till shorts så han har fler än blåa tråkiga shorts. Har emot blått till killar också. Blä. Marinblå är dessutom en tråkig färg. Men men, man var hjärntvättad då, inte nu. Tröst tröst.

Ang Novalie så kunde jag inte hålla mig helt så budade hem från tradera dessa underbara plagg nyss😇



Kommentarer:

1 Jessica:

Huvudsaken en blir klokare och vettigare med tiden. Fan vad bra du är! Och vilka UUUUUNDERBARA kläder 😍

Kommentera här: