Bh:n på

Btw. Jag är mycket lustig. Vet inte huuuuur många gånger det under min livstid har hänt att jag i SÖMNEN klär på mig i panik. Oftast bara bhn. I natt också. Drömde att det var fler folk som sov i vårat hus, så jag tänkte att jag måste ju iallafall ha på mig en bh ifall någon kommer in.

Många gånger har jag drömt att någon är påväg hem till oss så jag klär på mig snabbt som fan för att sen tänka "men vänta nu".

Har några gånger drömt att de plingar på dörren. Ja, allt sånt. Och såhär har det varit i flera år🤔

JUSTE. Sen kan jag drömma att nån främling ligger bredvid mig och att jag då blir obekväm med att jag bara ligger här i trollor. Brukar fundera hur jag ska be denna främling att sluta hålla armen om mig. (Är ju alltså Kitte som jag tror är främlingen).

Ja sjukt. Fett obehagligt är det🙄
Man kan undra vad jag varit med om i mitt förra liv. Nä men lite så 🤔

Kommentera här: