GranNar

Det blidde en slinga med fjäderbollar och en gran från Rusta. Älskar granar med glesa grenar, känns såååå Ernst (😂).

Tänkte ha granen i Novalies rum tills våran byrå kommer så kan den stå där sen. Meeen, ÄLSKAR granen så kanske måste köpa 2 till, en i varje sovrum. Eller så varierar (?) Jag å köper vanliga blommor till resten av rummen. Återstår att se! 


Så avslutar vi med denna🤝🙃👇
Kom just på en till sak att skriva om (när jag skulle skriva rubriken "granar", kom att tänka på mina grannar).
UNDERBARA BYBOR. Grannar var väl att ta i, har en i synhåll och från den familjen har jag sett en person, en gång. 

Men längre ner på vägen här bor en tant som sprang ikapp Kitte när vi hade flyttat in, för att presentera sig. Samma tant var innan de upp till våran gård när jag och ungarna var ute, "Jag bor på 9an, behöver ni hjälp med någonting så kom till mig", typ😍😍

Igår när jag stannade med bilen för att kolla i brevlådan så kom samma tant med 2 väninnor emot, dom hade gåstavar och hundar med sig. Dom ropade "hej" så jag stannade till. Det var tydligen också bybor dom andra två. 

"Ska du med, vi tänkte gå uppför där" 
(Vi bor på ett berg så är verkligen uppför😅)
Jag "njee det lät så jobbigt" 😂

ÄLSKAR REDAN BYLIVET OCH BYBORNA!!!
Igår skrev en från byn, en gammal klasskompis, om han ska fortsätta ploga våran gård denna vinter å (han plogade när förra ägarna bodde här), man ba YeSz plZ.

#byboforlife hashtag

Kommentera här: