Tele2

Vilken jäkla skitgrej. Tur det är 1 månads prövotid, idag ska denna skit sägas upp.

Som nu när jag är inne på Internet så slår jag på wifi, men är jag inne på någon socialmedie stänger jag av wifi (snap insta och fejjan är gratis för mig) eftersom det går så segt så man ids inte ens ha på Internet.

Förbannat vad störande. Telia blir det istället.

För övrigt är jag och Kitte barnfria ihelg, mamma och pappa ville ha barna. Vi vaknade efter 9, ganska bra tid ändå. Får ändå smått ångest av att sova alltför länge. 

Får se vad vi hittar på då. Vi köpte en yxa igår på Coop så vi kanske ska inviga grillstaden (igen), gick inte så bra sist med ohuggna ved. 
Koka kaffe i kaffekokaren förra husägarna lämnat där ute skulle vara nå 😍😍

Sen ikväll kommer syrra och hennes kille (mot min vilja) hit med vin. Hon tycker vi ska ha mys här. HATAR ALKOHOL OCH allt som har med de att göra. Oftast. Men ok. Kan inte låsa dörren heller eftersom hon kan koden in plus att hon har Kitte på insidan. Well well. Blir nog bra. 

Igår skruvade jag fast benen (ÄLSKAR NÄR MAN EJ BEHÖVER ANSTRÄNGA SIG MED MÖBLER, OGILLAR INSTRUKTIONER OSV), på våra nattuksbord.

Sakta men säkert blir det mer hemtrevligt här😍😍

Kan ju lägga till att jag aldrig gillat trä förr, nu älskar jag det. Ok, ska vara ljust trä då. Mörkt trä har jag ännu svårt för.

Men kolla bara, likadana bord men olika nyanser (Vad heter de?) Såå vackert😭😭❤



Kommentera här: