Brun utan sol

Ligger här i soffan med brun utan sol på hela kroppen. Var två år sen sist. Jag ger Maxosol en chans också, men eftersom solen aldrig visar sig här så lär jag aldrig få veta om dom pillrena funkar för mig..

Fet hud i fejset har jag så salvan tycks aldrig torka där. Spännande att vakna imon.
Lär få ränder på benen pga skrubbade mig så tätt innan salvan. Skitsamma. Är ju ändå vinter så vem visar benen då (ja de snöar).

Lite gymprat för den intresserade: 

Jag plågar ju mig själv ibland med prestationsångest?. Så idag kändes de både bra å dåligt. 

Bra pga orkar springa mycket snabbare under intervallerna än förut.

"Dåligt" pga körde många muskler i samma maskin (benpress) och sket sen i dom mer specifika maskinerna som jag annars också brukar köra  

Bra igen: extra mycket mage 

Kände mig dålig igen: när man ser på Internet hur andra tränar och hur mycket varierande övningar dom gör osv.




Kommentera här: