bloggtime

Eftersom att vi har flyttat så skulle vi få internet, telefonen och tv att fungera nu i dag, fredag, men för att telefonen och tv blev det samtidigt eller hur det var, men nånting med nån av dom, så går det inte att få internet i dag, utan nästa vecka.-
Sitter nu hos Sandra, hon kollar på andras piboxar och skicka roliga filer till mig :)

kenzaas.blogg.se är rolig att läsa, helst när hon har bilder inne så är det trevligt att kolla på dom, kläderna oftast haha :)

The Voice är på här :) 
Jag och Sandra har varit och ätit på Kupolen idag, jag följde på ett villkor att jag skulle få pengar av mamma och det fick jag, tack :)
Senare ska jag hem och träna på engelskan,och äta godis, den där stora glasskålen jag skrev om innan, den är nu fylld med godis, för er som inte läst det så skulle vi fylla den första natten i huset, men pappa var inte hemma då så vi har fyllt den nu :)

Jag var sugen sen igår när vi var på stan, på en mössa från Xit för 250:- en helvit med en liten lapp på. Sandra tyckte/er att de var för dyrt, kanske jag med, men jag vet inte, den var fin fast enkel men ändå.

I dag på Lindex så var mamma och ita där samtidigt som mej och Sandra. Jag ville att dom skulle följa och titta på mössan, men dom orkade inte. Ita kom med världens bästa ide, gissa vad? ;D
Jo, att jag skulle göra en själv på slöjden, haha tack ita, bra ide! :)

Kommentarer:

1 Sandra:

kenzaas.blogg.se heter hennes blogg. :) Men ah den är lite kul. Jo gör en själv, mkt bättre. ^^,

2 sanna:

ändrad, tack yutt :)

Kommentera här: