R.i.P påsklovet...

varför varför finns det muffins?

Kuligt påsklov, först var jag jecca och resten av familjen + tobbe, fammo, faffa i byn. Där var vi i sex dagar och sen åkte Jessica, mamma, fammo, faffa hem till Kiruna igen. Dagen efter åkte jag hem för att stanna hela helgen själv. Eller själv och själv, utan familjen.

Jag och Jessica har pulat på. På fredag tränade vi, kollade en jättebra skräckis som alla borde se, Paranormal Activity, typ. Den var inte så där äcklig med massa blod och shit. Den var mer "BUUUH" jättebra! Sen var vi på gymmet och efter det raggade vi med bilen i 3 timmar. Samtidigt som vi kollade film klämde vi i oss tacopaj och ostpaj eller nå sånt och sen kexchoklad! :D

Jo vi åt en BJ åxå och sen var vi förbi Empes och köpte mat :D

Lördag: Gymmet igen, raggen i 2 timmar typ. Godis. (Vi var förövrigt in på statiol 6 gånger inom loppet av 2 timmar). Och det var dom 2 sista gångerna som vi köpte något, annars var vi bara in dit och ut igen. hahhah!

I dag är det så söndag och jag orkar inte med skolan. I princip meningslöst att ens gå dit. Jag orkar inte, jag längtar till sommaren. Samtidigt som jag VERKLIGEN INTE längtar till det. Sorgligt att börja 3an sen till höst. Jag vill inte gå ut Hjampis. Jag trivs jättebra och hade lätt kunnat gå ett år extra! (inte men i allafall)..

En supertrevlig och rolig helg har det alltså varit med Jecca. Puss på henne, <3

Laaav ♥

Kommentarer:

1 Jessica:

Jag litegrann älskar dig!

kommentera gärna i min blogg när du uppdaterat, annars glömmer jag att kolla xD eftersom att du uppdaterar så sällan :D

2 sandra:

låter kempegreit (Y) nä skolan är man väl måttligt less på nu

3 Ebba:

Hej fin blogg :)

kika gärna in i min & lämna en kommentar efter dig! ;)



svara inte på denna kommentaren i min blogg.

Följas via bloglovin? :)

kram/e

4 sandra:

VARFÖR FINNS DET PLÅTAR

5 sandra:

här står det still

6 sandra:

asså jag menade ju att det var underbart när det regnade trögo XD jag var inte ironisk haha. men jag vet det var skönt idag (L) aha visade jag bilden på blomman förra året? :D

Kommentera här: