21 september

Jag vill fjällvandra
Vara sån ute människa
Varför känner man sug efter nåt man egentligen inte är? 
I och för sig har det nog mest med att jag är lat att göra
Jobbigt att anstränga sig liksom
Typ få ihop ett gäng
Inhandla kanske kläder som behövs
Ja det är väl en del kanske, vad vet jag
Men det hade varit roligt iaf
Blev så sugen på det när en kompis lagt ut bilder från fjället på fb
Voi voi
Man skulle sluta upp med att vara så jädrans slö! 
 
Jag har beställt sockar idag! och nå skinnlikande leggins med dragkedjor nere vid benen, (inte skinn, men apsnygga var dom iaf 349 fucking spänn), en vit kofa till dom legginsen, två andra tröjor.. Undra om det var nå mer, men närmare tusen spänn kommer det gå på.. hehe hej ångest..
 
Men iofs blir denna lön min första sen juli.. Nej jag har inte jobbat desto mer i sommar, visste som inte då att vi skulle flytta,, Annars hade det nog sett annorluna ut, men som sagt.. Är man slö eller är man ;)
 
Sen så jobbar jag som personlig assistent numera.... brööl
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag vill också fjällvandra ! De senaste tre åren har jag sagt "Nästa år kan inget stoppa mig. Då SKA jag vandra i fjällen !" Hittills har det inte blivit nått dock. Men nästa år, då (;

2 h-f:

Och det där var från mig, din bästaste kusin. Varför stod inte det ?

Kommentera här: