Vinternytt

William är snorig igen och har hosta, inte lätt att vara liten! Som tur är har jag ledigt imon vilket innebär att även Wille har de, tacka vetja att ha lediga dagar mitt i veckan också.. Som sist han var dunderförkyld länge, så behövde jag bara vabba två dagar :)Imorgon är planerna att vi efter Tonys jobb direkt ska fara ner till Jukkas och hälsa på.. :) Får hoppas att skruttbilen håller dit bara, den går ännu sämre nu.. Trodde inte den skulle hålla till Konsum när jag var tidigare. Rycker som satan osv, men tur är väl det att service alltid går så jävla snabbt och vi säkert hinner få pengarna för nybilen imon.. ELLER? Not. Vi måste ha råkat slänga Willes nya overall bland alla sopor vi hade här tidigare.. Så vi fick beställa en ny overall idag. Denna var nästan snyggare än den första ;) Kängorna är dock till mig, dreglat på dom i ett år nu så jag hoppas dom är i min smak in real också.. ;)

Kommentera här: