Kräftskiva

Vi är töntiga som tar töntselfisar med töntpinnen, men fan vad jag älskar den! Plötsligt kan man ta foto på sig själv med barnen utan att fokusen sitter på en 20 år gammal poris på näsan, ja en ser ju bättre ut på håll. Kanske jag vågar va med på foto med kitte också utan att skämmas ihjäl (hatar att bli fotad/ta selifsar tillsammans med andra pga jag helt enkelt mycket sällan fastnar på foton). 


Imorgon ska vi ha kräftskiva hos mamma och pappa, ska bli riktigt gemytligt. Efter det ska jag kitte ita och Jesper festa lite tänkte vi. Dra till ita på kvällen där brorsan redan är med sina polare (han lånar hennes lägenhet till å festa alltså). William och Novalie ska sova hos mamma och pappa då.


Var på stan idag och letade en tröja att ha på imon till mina nya Freddy brallor, SOM FÖR ÖVRIGT ÄR DOM BÄSTA BRALLORNA I LIVET!!! Köpte dom med hög midja (som inte alls var lika höga som jag trodde dom skulle va), men hur som helst, ÄLSKAR DRAGKEJDAN som är i skrevet, trodde jag skulle hata den. 

Så tänkte inte imon heller vara färgglad, utan köpte en svart tröja 😂 övervägde en ljusrosa med en knut på längst ner vid magen med syster tyckte denna eftersom den är snygg och dessutom bekvämare än den rosa, själv har en ju alltid beslutsångest så lättare att lyssna på andra. (Ja jag har börjat gilla ordet "en" istället för "man" som jag missbrukat i 25 år och 6 månader).

Får slå på stort med vita skor och silver armband, hur färgglad behöver man ens va. 😎


Kommentera här: