Låt barn vara barn (och lite förvår-lycka)

Alltså såhär känner jag med många av er😂 Kom tillbaka när polletten trillat ner, jag äter choklad och har det gött så länge😂


Nu var det ett tag sen igen. Så är det med mig som ni vet. Efter 11 år gör jag fortfarande inga undantag, lite långa uppehåll🤓
(Undra hur många gånger jag har skrivit det också genom åren, "länge sen").

Sen sist har jag äntligen sagt (skrivit i sociala medier) ifrån till hela bekantskapskretsen att dom ska ge fan i att bry sig om vad William väljer att ha på sig. Folk är helt galna alltså. Sååå, känns skönt.

Längtar till den dagen då affärer slutar dela upp kläderna i "flick"/"pojk", då kanske hysterin börjar läggas ner. Åhléns har väl slutat med det var jag hört, samt vissa internetsidor som säljer barnkläder. 
🙏🙌🙏🙌

Sen har ju vårgraderna börjar hitta hit, så här grillar vi lunch på gården var och varannan dag. NU KAN MAN ÄLSKA LIVET FULLT IGEN PGA H.A.T.A.R VINTERN.

Tänk att ha de så här fint till nästa vinter. Usch så underbart😍











Kommentera här: